tisdag 21 maj 2013

So Very Happy

För några dagar sen gjorde jag ett kort som ser ut såhär!

Jag liftade det här kortet och länken till det finns nedan. Jag behövde verkligen lite bra inspiration när jag oftast bara gör mini album nu för tiden och inte så många kort eller LO:s.

http://k-designsblog.blogspot.se/2013/04/bilar-till-en-tjej.html

Jag gjorde det här kortet till min framtida värdmamma när jag åker till Storbritannien i början av Juni för att jobba som au pair. Jag kommer kanske vara borta i upp till 1 år, beroende på hur allt funkar helt enkelt!

3 kommentarer:

  1. Så fint, gillar det verkligen =)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Ett superfint kort med fin design och fina färger. Lycka till som au pair.

    SvaraRadera
  3. Vilken läckerhet! Avis på er som kan göra kort!!!

    Tack för din fina kommentar... Jah... Får skämmas lite, men du hade helt rätt! Så är de då man har tagit allt för många klistermärken och ska tro sig kunna prata i telefonen samtidigt..! ;)
    Tur att du påpekade de! :)

    SvaraRadera